niedziela, 11 maja 2014

33. Łapię rytm.


8:30 - 2 chrupkie z sałatą, pomidorem i ogórkiem (45)
12:40 - 100g duszonej piersi kurczaka (100), sałata z ogórkiem, pomidorem, rzodkiewką (30)
+ 3 zielone herbaty, kawa, woda z cytryną
dziś - 175 kcal

Hej kochane! Niedziela powoli się kończy, a ja żegnam ten dzień z nieśmiałym poczuciem dumy z samej siebie. Jest naprawdę dobrze. Ten siódmy dzień tygodnia to dla mnie najcięższy test, bo wszyscy jesteśmy w domu, wspólne posiłki itd. Rodzice pewnie sceptycznie myślą, że "o znowu porwała się na zdrowe jedzenie, odchudzanie, a po dwóch tygodniach jej minie." Dobrze, niech myślą. Ważne, że to szanują i nie wtrącają mi się we własne przygotowywanie posiłków. Także nie mogę narzekać. Fajnym dopełnieniem dzisiejszego dnia byłyby rolki, na które z wytęsknieniem czekałam, ale okropna pogoda zniweczyła moje plany. :C Leje kolejny dzień, wieje kolejny dzień, no jest paskudnie od początku maja. A na domowe ćwiczenia taki straszny leń mnie łapie, ale zmotywuję się i ruszę cztery litery, obiecuję!
Ambitnie zasiadłam dziś do biologii z zamiarem nadrobienia tych okropnych braków, ale nie minęło pół godziny mojej nauki i pojawili się goście. Cóż, biologio przepraszam. Obmyślam sobie w głowie jakiś leciutki jadłospis na jutro. Praktycznie cały dzień poza domem, bo wychodzę o siódmej, lekcje kończę o 14:30, ale mam jeszcze dodatkową fizę, więc w domu będę jakoś po siedemnastej. No nic, mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze, a ten weekend kończycie zadowolone z siebie jak ja. Powodzenia jutro, motylki!
Przepiękna Maja Gawłowska. Czy tylko ja jestem nią zauroczona?
Cudowny głos idzie w parze z olśniewającą urodą.

3 komentarze:

  1. Jaki piękny bilans, naprawdę. Chciałabym mieć tyle siły w sobie, ale ja niestety w weekendy jest strasznie dużo i to mnie gubi. Gdybyś użyczyła mi trochę swojego zaparcia i w ogóle, to byłoby świetnie. Szkoda, że tak się nie da :(
    Ja jutro również cały dzień poza domem, uwielbiam takie dni, kiedy nie czujesz głodu, bo jesteś cała zabiegana. Mam nadzieję, że uda mi się choć w małej części zjeść zbliżoną ilość kcal do Ciebie.
    Trzymaj się, kruszynko x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, że u Ciebie lepiej. Cieszę się. Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa u mnie tez pogoda nie dopisuje. Cieszę sie twoim szczesciem ! Wiecej smialosci w tej dumie ! Ja spierniczylam tydzień w ostatnich 3 godzinach , bo zrzygalam. Sie do zlewu ale specjalnie nad tym nie rozpaczam. Warzne ze u ciebie dobrze !

    OdpowiedzUsuń